好文好圖用作善意分享。如有侵權煩請告知必當刪除。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

6/29/13

傳說中的「月下美人」----曇花 (二) (偉銓提供) (06/29/13)

吉如, 妳好,麻煩妳替我將幾張相及篇文放上老朽專輯,因我唔識點放相上吉如,

曇花當年在越南我家中都有種,記得開花那晚全家各人都在旁守候,唔知各位有冇迷信,但我母親就有,聽聞曇花,水仙,在越南地區好難種到開花,所以每當開花,為攞個好意頭,當開花後就在花上參花卦紅,(即縛上紅布),大吉大利。
現送上幾張相與大家分享,是家中後院種之火龍果開花,亦是晚上開花,開花至盛放都係幾個鐘,第二朝早就淍謝,花瓣都幾大,其型態有如曇花一樣,當然沒有曇花這麼美,但都唔錯啦!今年算夠運,一共有四十多個,總算有收獲。偉銓






3 comments:

  1. 嘩,老弟,這火龍花果真與曇花長得很像。無論顏色、大小、姿態等都像。幾可亂真。老朽算是見識到啦!請問這花香不香哪? 老朽

    ReplyDelete
  2. 相信都是同一系例的。銓Sir,火龍果是否Dragon fruit (Trai Thanh Long)?如是的話可否給我一小段,聽說很容易種稙的,插入泥即生,對嗎?翠群

    ReplyDelete
  3. 朽兄:好可惜我回答唔到您呢個問題,因我有嚴重鼻敏感,所以花香我係唔敢店,但另一種花又唔同呀,哈哈,您明啦!講笑啫,其實可能火龍果花係唔會好香,因我冇近距離嗅,在遠距離即植物週圍係嗅唔到花香,翠群,這正是THANH LONG,冇錯好容易種,只要取到一段樹身,插落地就可以生,種落第二年就有火龍果介收成,但一定要有多太陽之地方,有經驗種之人仕,會種得好美觀,我種得好凌亂,因我只想用來遮蔭,那處是西斜,我那間鐵屋放了我心血,模型火車,夏天太陽晒正,溫度非常高,火車路軌都可能變形,初時只想種嚟擋熱,估唔到,無心插柳成蔭,反而有果食,正!

    ReplyDelete